Op zondag 12 augustus organiseert PVDA Turnhout een gezellige Terugkomdag voor al haar leden en sympathisanten. Nu we de batterijen terug hebben opgeladen tijdens de vakantiemaand juli, staan we in de startblokken voor de aankomende verkiezingscampagne. Daarom nodigen we je graag uit om samen met ons kiesteam uit die startblokken te schieten.

Is campagne voeren nieuw voor je? Geen probleem! We starten de Terugkomdag met een infomoment. Daar wisselen bedreven en ervaren campagnebeesten hun ervaringen uit, en kan je al je vragen kwijt. Zo ben je helemaal klaar om er in te vliegen.

Daarna heb je de kans om onze kandidaten te leren kennen en mee te eten tijdens een toffe barbecue (vlees en groentjes zelf mee te brengen door de deelnemers).

Alle aanwezigen trakteren we ten slotte nog op een primeur: de onthulling van onze campagne-affiche voor de komende gemeenteraadsverkiezingen! Wees er als eerste bij om er één aan je raam te hangen.

• Waar? De Gilden (Gildenstraat 4, Turnhout - Café)
  • Wanneer? zondag 12 augustus
  • Wat? Campagne uitwisseling vanaf 15u45; BBQ vanaf 17u

LET OP: voor deelname aan de BBQ graag eigen vlees en/of groenten meebrengen.

WANNEER
12 augustus 2018 om 15u45 - 19u45
WAAR
De Gilden
Gildenstraat 3
Turnhout 2300
Google map en route

Kom je?

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.