Start het jaar met sociale oppositie

Rode, groene en gele hesjes, klimaatbetogingen en solidariteitsacties... 2019 starten we opnieuw met sociale oppositie. Want het is nodig. Meer dan ooit!

In Turnhout heeft die stem van onderuit nu ook een megafoon in de gemeenteraad. Sociaal, groen en betaalbaar, voor een stad op mensenmaat!

Kom supporteren voor zes jaar sterke sociale oppositie in de gemeenteraad van Turnhout. Kom supporteren voor Wout.

★ 19u15u: alternatieve "eedaflegging voor het volk" aan de ingang van het Stadhuis op de Grote Markt

★ 19u30: start installatievergadering nieuwe gemeenteraad en officiele eedaflegging voor de gemeenteraad

★ na afloop klinken we samen in café Dax (Warandestraat 101) op een super sociaal 2019.

WANNEER
2 januari 2019 om 19u15 - 22u00
WAAR
Stadhuis Turnhout
grote markt 1
Turnhout 2300
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.