Derde Lente Lunch - Een dagje zonder geldzorgen

In een samenleving waar de kloof tussen arm en rijk steeds dieper wordt, ook in Turnhout, willen wij alle mensen die het moeilijk hebben een hart onder de riem steken. Daarom organiseert de PVDA voor het derde jaar op rij een dagje zonder geldzorgen. Een dag waarop je gratis kan komen mee-eten en mee genieten.

OP HET MENU

• een aperitiefhapje
  • spaghetti bolognese (met vlees of vegetarisch)
  • een dessertje

Bent u wel kapitaalkrachtig en wil je dit initiatief steunen? Kom dan mee-eten aan een solidariteitsbijdrage vanaf 9 euro (5 euro voor kinderen).

Let op: de plaatsen zijn beperkt dus inschrijven is verplicht (ook met solidariteitsbijdrage).

Bij uw inschrijving hieronder zal u automatisch een mail ontvangen, met de diverse bestel opties. Uw inschrijving is pas voltooid wanneer u op deze mail geantwoord heeft.

Wil je ons steunen, maar kan je niet komen op 13 mei? Je kan hier een gulle gift doen. Hartelijk bedankt!

WANNEER
13 mei 2018 om 12u00 - 17u00
WAAR
Sint-Pietershoek
Schoolstraat 1
Turnhout 2300
Google map en route
1 deelnemer

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.