Grote PVDA Kick-Off

Kies partij voor een stad op mensenmaat!

Op 24 juni trapt PVDA Turnhout de verkiezingscampagne op gang op de Grote Kick-Off in de Stadsboerderij. Ontdek ons verkiezingsprogramma voor een stad op mensenmaat. Maak kennis met onze kandidaten bij een hapje en een drankje. De Grote Kick-Off is the place to be voor iedereen die mee wil werken aan onze verkiezingscampagne, of gewoon de Turnhoutse PVDA beter wil leren kennen. Neem partner, familie, vrienden mee. Iedereen is welkom.

Welkom vanaf 14u.
Start begeleide fiets- en wandeltocht om 14u30.
Speech van lijsttrekker Wout Schafraet om 16u.
Doorlopend: ontdek ons programma, leer onze kandidaten kennen en geniet van een hapje en een drankje.
Je vindt de Kick-Off ook op Facebook.

Tot dan!
WANNEER
24 juni 2018 om 14u00 - 17u00
WAAR
De Stadsboerderij
Veldekensweg 10
Turnhout 2300
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.