Jouw gedacht! - Zevendonk

Wat kan anders en wat moet beter in Turnhout? We vroegen het aan meer dan 1000 Turnhoutenaren in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij maakten er een stadsprogramma van voor een stad op mensenmaat.

Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, alle wijken opnieuw bereikbaar te maken, afvalophaling en zorg betaalbaar te maken en onze groene longen te redden? Dan willen we je van harte uitnodigen op onze avond in Zevendonk. Om het samen te hebben over de stad van morgen.

Kan je er niet bij zijn op donderdag 26 april in PC Den Donk?
Kom dan naar één van de andere haltes van de jouw-gedacht-tour!

WANNEER
26 april 2018 om 19u30 - 22u00
WAAR
PC Den Donk
Kapelweg 52
Turnhout 2300
Google map en route
1 deelnemer

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt deel 2018-03-13 15:48:40 +0100