Geef onze bus terug!

Vanaf september 2016 rijdt bus 1 niet langer naar de zuidelijke wijken Zevendonk en Schorvoort. In Schorvoort wordt bus 2 nu omgeleid door de wijk Den Brand, wat voor gevaarlijke verkeerssituaties en lange wachttijden zorgt. In Zevendonk worden 2200 inwoners volledig afgesneden van het centrum van Turnhout.

De inwoners van Zevendonk en Schorvoort vragen dat De Lijn opnieuw de dienstregeling van voor 1 september 2016 invoert. Geef ons opnieuw een regelmatige en veilige busverbinding in alle wijken van Turnhout.

Deze actie werd al door 393 mensen ondertekend.

Teken jij ook?

Velden met een * zijn verplicht.

Door deze petitie te ondertekenen verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar