Overwinningsfeest

De PVDA breekt door met een eerste zetel in de Turnhoutse gemeenteraad. We zijn de tweede sterkste stijger van de negen partijen die in Turnhout deelnamen aan de verkiezingen.

Deze overwinning moeten we vieren! We nodigen al onze kandidaten, leden en sympathisanten uit om samen na te praten, mee te feesten en vooruit te blikken.

• 18u tot 20u: overheerlijke pannenkoeken (schrijf je op voorhand even in)
  • 20u tot ... : dans en feest mee

Heb je meegewerkt in de campagne, draag je de PVDA een warm hart toe of wil je onze partij op een toffe avond wat beter leren kennen? Kom dan zeker mee feesten en mee eten (eten en drinken aan democratische prijzen).

Let op! Schrijf je op voorhand in (tot woe 21/11). Dan weten wij hoeveel pannenkoeken we moeten bakken en hoeveel stoelen we moeten zetten.

Tot dan!

Schrijf je hieronder in

WANNEER
23 november 2018 om 18u00 - 23u00
WAAR
Café De Gilden
Gildenstraat 4
Turnhout 2300
Google map en route
Bram Simons · · 0498 45 43 79

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.